Högskoleprovet


Ja då har man gjort provet!!! det var rätt svårt men samtidigt väldigt roligt att göra det. Man blev dock lite seg i huvudet efter alla proven när klockan slagit 16.20. Dock väldigt kul trotts att man fick gå upp tidigt på en lördag, så träffar man alla andra där som ska göra det. Dem flesta är i ens egna ålder +-, och snackar efter varje del om hur de gick osv. 

Jag gjorde provet för att se hur det var upplagt sen ska jag göra det till våren igen, men då ska jag plugga till det och så :D Så nu första gången så räknar jag inte med att se särskillt bra resultat eftersom jag inte la ner tid i alla frågorna:)

Så ska försöka räkna ut poängen sen när jag vet hur man gör! annars får jag vänta 4veckor.

Här är några kändisars resultat för högskoleprovet:

Under 1,0

Malin Moström, fotbollsspelare, 0,1 poäng

Tina Nordström, tv-kock, 0,2 poäng

My Klingwall, programledare, 0,5 poäng

Rachel Molin, komiker och skådespelerska, 0,7 poäng

Martin "E-type"Eriksson, artist, 0,7 poäng

Magnus Broni, fd programledare Musikbyrån i SVT, 0,8 poäng

Elin "Grynet" Ek, programledare, 0,8 poäng

Över 1,0

Özz Nujen, komiker, 1,2 poäng

Tilde De Paula, programledare och artist, 1,2 poäng

David Batra, komiker, 1,3 poäng

Ola Salo, artist och sångare i popbandet The Ark, 1,3 poäng

Stefan Holm, höjdhoppare, 1,4 poäng

Maria Wetterstrand, språkrör Miljöpartiet, 2,0 poäng



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0